Looking For Anything Specific?

Header Ads

WAHM Perlu Sentiasa Sihat


WAHM Perlu Sentiasa Sihat

Teks & Foto : Rosilawati Wahid

Sejak semalam kepala berdenyut-denyut di sebelah kiri ke arah tengah kepala. Tangkap pangkal leher dan urat belikat juga. Biasanya kalau sakit kepala, saya akan tidur dan Alhamdulillah sakitnya akan hilang selepas terjaga dari lena. Berbeza dengan kali ini, sakitnya belum kebah lagi. Mudah-mudahan Allah angkat rasa sakit ini segera.

Sebagai seorang WAHM saya paling risau bila sakit. Pertamanya anak-anak yang perlukan perhatian dan keduanya kerja yang diamanahkan. Buat masa ini saya perlu menyiapkan felt paperdoll yang ada sedikit berbaki. Kerja freelance pula ada dua struktur yang perlu ditambahbaik.

Mohon doakan saya semoga segera sembuh. Emosi tidak stabil dibuatnya.

Bercerita tentang felt paperdoll, saya tidak pernah menjahitnya sebelum ini. tetapi berdasarkan tutorial yang terdapat di internet, Alhamdulillah dapat saya siapkan projek ini. Harap pelanggan saya berpuas hati dengan hasilnya.

Gambar ini ketika dalam proses menjahit. Tingginya 7". Material yang digunakan adalah polyester felt dengan ketebalan kira-kira 1.4mm.




Post a Comment

0 Comments